Heej! x)

Sitter och kollar på min gamla hamster lite, har flyttat in henne i mitt rum igen och hon e helt galen.
Hjälper syrran med matten också litegrann, känns skönt att kunna hjälpa någon ibland. Speciellt
då jag typ inte fattar ett skit av våran matte, vem bryr sig om tiopotenser, negativa tal o.s.v ?
Inte jag iaf.

Iaf skolan idag va ganska seg. Fixade konto på tillarbetslivet.nu där vi väljer prao-platser. Fanns inget
som jag fastnade för direkt men har nt kollat så noga, ska nog göra det i helgen. Ska bli så skönt att
kunna slappna av i helgen istället för att sortera reklam och sen gå ut och dra på 90 kg reklam och sen
va helt slut resten av dagen.

Förresten så va mina föräldrar på föräldramöte ikväll på skolan och pappa nämner ganska fort gymnasie-
mässan som e i november. Vilket jag ser fram emot eftersom jag längtar tills gymnasiet. Grejjen e
bara att just den dan ska vi till djurparken med dom andra konfirmandledarna i Norrköping. Inte så
svårt att välja iofs då gymnasie-mässan handlar om min framtid men känns ändå surt att missa djurparken.
Men tror ju inte att vi 7 från krokek e dom enda som berörs, flera av ledarna e nog 94:or.
Men vi ska juh till Linköping också i november så då får vi väl chansen att träffa alla + alla andra i
Linköpings stift.


I miss you darling! <3 Du va mitt allt, saknar dig sjukt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0