Kick-off konfirmandledare

Idag vare först skola, ganska segt så jag orkar nt skriva om det.

Efter skolan gick vi till busshållplatsen och sen tog vi bussen till Sandbyhov. Därifrån gick vi till Maxi-huset. Elr Ingelsta Shopping som det nu kallas. Lollo köpte korv och sen gick vi till Gina Tricot, min nya favoritaffär.
Köpte en lila t-shirt som det står WHO CARES på. ;)

Sen gick vi till Mc Donalds och åt och sen tog vi bussen till stan. Bytte Denice's skor och sen sprang vi nästan till Olai-gården. Där träffade vi alla andra som ska va ledare i år. Och också Pär, den nya prästen som även ska va konfirmand-ledare. 
Först presenterade vi oss, och så fick vi enmassa information. Dom andra fick tröjor men eftersom vi redan fått så satt vi typ och väntade. Efter det körde vi bibel-quiz, vi kom typ trea från slutet och jag fick en nyckelring.

Sen fick vi skjuts av Ingvar hem. Bilresan fick mig att minnas lite grejjer. Bl.a. från när vi åkte hem från bowlingen. Vi åkte i minibussarna och satt och vinkade åt varandra och massa;) Sen spelades Rockstar-Nickelback på radion och vi spelade ju in en video till den under konfirmationen så det va lite skönt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0