Pluggis (y)


Sitter och väntar på att mamma ska sluta så vi kan äta. Dagen har vart ganska bra. :)

Vi fick bl.a. tillbaka våra geografi-prov. Och jag va typ den enda med VG. Dock ett VG- men det får duga ;)
Pelle verkar va sjukt hård med betyg, han sa att för VG så skulle man förstå sammanhanget och det tkr jag
att jag gör väldigt bra så man kan ju undra vad som krävs för MVG.

Senare på SO:n gick vi upp till datasalen för att jobba lite med att ta reda på fakta om länderna vi ska skriva
om. Då kom några av de lärarna från olika nordiska länder dit. En norsk man frågade mig; "har du valt usa?"
och hörde verkligen inte vad han sa förns han fick ta om det långsamt och tydligt. ;) Norska är förövrigt
världens skönaste språk men det va väldigt svårt att höra vad han sa. Dom kmr också va me imorn tror jag.
Då jag förövrigt bara går på förmiddagen, ska till tandläkaren på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0