Seg dag + skolfoton

Kom nyss hem från skolan. Måndagar är typ dom segaste dagarna, ok tisdagar är nog senare eftersom vi har två svenskalektioner men ändå.

Hade först engelska, vi fick reda på att vi har prov nästa vecka på första kapitlet och innan lektionen hade vi bara läst en av tre texter. Jag vart lite överraskad, ibland förstår jag inte vad Violetta tänker me.

Sen hade vi matte, typ segt som vanligt men nu ligger jag inte efter längre. Applåder till mig :)

Sen teknik, jobbade med lite olika saker.

Lunch och sen kemi, hade laboration. Ganska kul och sen snackade vi om nationella proven.
Jag kommer drömma mardrömmar om det, ofta ha prov i kemi,biologi ELR fysik och få reda på
det typ en dag innan. Och att ha prov på allt vi gått igenom i grundskolan. Sjukt juh!

Sen sist spanska, repeterade lite inför provet vi har på onsdag.

Ingvar och Kamilla va i skolan idag och raggade konfirmander. Dom hade en dator med sig med
bilderna från lägren och de. Sjuukt pinsamt eftersom jag ser ut som en mupp på mer än hälften av
bilderna.

Påtal om bilder, fick hem skolkorten idag. Jag vart faktiskt bra på gruppbilden men ser ut som
jag vet inte vad på enskilda kortet. Typ dubbelhaka, stort falskt leende, helt röd och glansig i
ansikten. Jag tror jag DÖR! Tur iaf att dom bilderna kmr juh bara typ släkten och närmsta vännerna se.
Till skillnad från klassfotot som hela skolan kommer se.

Förresten så tkr jag att dom ska laga entrédörren i A-huset, jag lyckas alltid ramla igenom med armen
där det inte finns nån glasruta. >_< Nu sitter jag här med ett obehagligt blåmärke på knät.

Kommentarer
Postat av: Tina

Det stod nästan ingenting om splittringen, bara en kommentar från Joe, där han säger att han vill bli skådespelare i framtiden.



Det var nog antagligen bara för att sälja fler nummer av tidningen.

2009-09-07 @ 19:58:52
URL: http://linesvinesandtryingtimes.blogg.se/
Postat av: Denice

Vi vår gå till evelråder med den där dörren xD

2009-09-11 @ 07:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0