Slappdag

Det har vart en riktig slappdag idag, gått runt i joggingbyxor och utan smink och bara varit liksom. Eller jag klippte faktiskt gräset förut och tjänade 20 kr x) Nae men jag ska erbjuda mig att hjälpa till för en slant så kanske jag får ihop litegrann ;) Jag börjar bli pank, det är 19 dagar kvar till min sista lön. Sen får vi iofs lite pengar av mamma och pappa så det löser sig nog. Dom som känner mig vet att jag e sjukt snål . x)

Btw, John och två av hans barn David och Sofia va här förut och fikade. David och Sofia e sjukt goa :)

Nu ska jag räkna lite matte eftersom jag redan ligger efter. Hur är det möjligt att man ska hinna en underrubrik per lektion? Svar: Det är nt möjligt, jag ligger redan 2 kapitel efter men ska ta igen det nu.

Imorn äre skola igen, Ingvar,Kamilla och Per kommer till skolan så då ska vi ragga konfirmander :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0