Staden

Har besökt älskade Norrköping idag. Åkte dit vid 11.15 me Denice och Matilda. Hade en underbart rolig dag, med enmassa blonda citat. Haha x)

Iaf, först åkte vi till Sandbyhov och sen gick vi till Coop Forum för att lämna in Denice plattång som inte fungerade. Typ bredvid Coop så ligger en fårhage och när vi gick förbi där så sa Denice;
"Åh, dom har två föl också!" Haha, jag och syrran kunde nt slutta skratta. x) Iaf, när vi va
klara tog vi bussen till Södertull, gick till godisaffären och köpte godis. Sen gick vi runt och kollade
i affärer men ingen typ köpte nåt, elr jo Denice köpte en ny plattång på OnOff.

Sen skulle vi gå till pressbyrån och  ta en busstidstabell och när Denice kollar så inser vi att bussen går 4 minuter senare. Så det fanns ju ingen chans att vi skulle hinna. Då vare bara att gå ner mot buss-stationen och vänta en timme. När vi ställde oss vid hållplatsen och väntade lyssnade Matilda när en man och en kvinna stod och pratade och helt plötsligt viskar hon till mig och säger "Amanda, den där tanten sa att hon brukar spela bitch ibland."
sjukt roligt, iaf om man va me ;) grejjen va att hon brukar spela bridge ibland;). och sen när vi satt på bussen så pratade vi om allt sjukt vi sagt/gjort idag och då nämnde jag det i helt normal samtalston och då satt hon tanten framfrö oss . sjukt pinsamt men vi kunde nt sluta skratta.

Nu har jag precis ätit och sen blire väl att bara slappa och så. Och sen ska jag se sommarkrysset för Peter Johansson e me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0