Tv-kväll

Blir mkt tv-tittande idag.

Först var det One Tree Hill sorgligt juh, Peyton kan dö och Sam har lämnat Brooke. :/ Aja, min favoritserie iaf.
<3

Sen nu äre Privileged ny favoritserie för mig. Han som spelar Charlie e så sjukt snygg :D

Kl. 20 är det Playa Del Sol har väntat en evighet på nya säsongen och den börjar äntligen ikväll. Me like!

Parlamentet börjar ju ikväll också. :D

Jag har kommit på att allt jah vill se ikväll går efter varandra så jag missar inget och behöver inte vänta nåt ;) Såhär kmr det nog va dom närmsta veckorna. Inge bra om man måste plugga >_<.

Idag har nt hänt så mkt, gick en promm med Ozzypozz. Sen mest segat, kan va skönt också.
Imorn är det skola, sen konfirmation och SKU. Ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0