Festmässa i Kvillinge kyrka

Däckade runt 9 igår, så sjukt trött!
Läste några sidor ur Låt den rätte komma in
som vi har i svenskaläxa till tisdag.


Idag satte jag mobilen på 7.00. Va lite rädd
att väcka resten av familjen men jag hade tur
och vaknade 6.59 så jag kunde stänga av
alarmet.


Straxt innan 9 ska jag upp till Konsum. Ingvar
hämtar upp oss där och sedan ska vi till Kvillinge kyrka.
Ska fixa inför festmässan som kommer äga rum kl. 11.00.


Anledningen till att det kallas festmässa är att vi ska fira att
vi blir en församling.

Krokek,Kvarsebo,Kvillinge,Simonstorp,Svärtinge och Östra Eneby
blir Kolmårdens församling. (:


Helt sjukt, vi va uppe i tornet där igår! Skriver mer om det i Läger-inlägget
som förhoppningsvis kommer upp i eftermiddag.

 


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Haft en bra helg :)? Kram

2010-01-31 @ 15:39:40
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0