Just another lovely weekend

Denna helgen har varit riktigt härligt. Har inte gjort
ett skit. Bara några mindre oviktiga saker. Som att
gå med till vetrinären när Ozzy skulle vaccineras och
sådära.


Och så har jag jobbat med hemkunskapen. Inreda
Min första lägenhet . Det känns som om det går
väldigt segt men det går framåt iallafall.


För några veckor sedan trodde jag att jag fått med nästan allt
som behövdes. Hade då kommit upp i cirka 13 000.


Dock visade det sig att väldigt mycket saknades så
det var bara att fortsätta och nu har jag kommit upp i 40 000.
Men ändå har jag lite kvar . Men det är bara litegrann, mest
sånt som är svårt att hitta. Men Malin är snäll som vanligt
och låter mig låna hennes Ellos-katalog så jag kan hitta lite
dukar. (:


Tror jag ska fortsätta med det litegrann nu. Sen blire att
duscha för vi får snart gäster. :)


Kommentarer
Postat av: Malin





Jaa, självklart !



Asså du behöver inte bara ta den för dukar, utan du kan ta för att ta andra ssaker också. Behöver inte den sen så det är bara att klippa och klistra med den :)



Lycka till!

2010-01-17 @ 16:45:43
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0