Time for school-again

Jag orkar verkligen inte med skolan idag.
Idag har vi två stycken prov. Eller det är ett
förberedelse-prov inför nat. i engelska och
så ska jag göra klart mitt spanskaprov som jag nte
gjorde klart för att jag hade vart sjuk och inte
kunde allt.


På onsdag är det matte-prov också. SO-arbetet
ska va inlämnat. Jag ska ha läst 45 sidor i min
svenskabok o.s.v.   SUCK säger jag bara!


Fast vi får veta hur biologi-uppsatsen gick
och också nat. proven i Svenska.


Och i eftermiddag är det Konfirmation och Svenska
Kyrkans Unga så jag antar att det bara är att stå ut.
Gud va jag klagar! :O

Kommentarer
Postat av: lukes

bra blogg du har :D

2010-03-04 @ 13:08:11
URL: http://lukes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0