Musikfesten @ Gransnäs 2010




Gårdagen va grym!
Vi åkte från Orrekulla 12.30 och var framme på Gransnäs runt 15.00.
Det spöregnade större delen av bussresan ner så det kändes inte
så jättemysigt. När vi kom fram öppnade sig himlen helt, men så fort vi fått
våra biljetter, gått in och besökt toaletten slutade det regna och det vart sol
och riktig sommarvärme.


Under dagen spelade många olika band, vissa bättre än andra. Man kunde också
vara med på olika Work-shops. Jag och Denice va med på sång med tre andra tjejer.
Att vi va med där betydde att vi senare fick stå och köra bakom Peter Johansson när
det va mässa. Han körde Save me, You raise me up, Res oss upp igen och
We are the champions.

Nu kan jag stoltsera med att jag både stått på samma scen som och sjungit med
Peter Johansson. Detta kommer jag leva på länge nu.


Kl. 20.30 var det dags för Peters spelning. Jag och Denice stod längst fram i mitten.
Vi trodde att vi fått världens bästa platser, tills körledaren ställde sig på högtalaren mitt
framför oss så det enda man såg va hennes rygg och viftande armar -.-


Peter va GRYM! Körde lite allt möjligt, endel Queen, lite Beatles, Hallelujah och sådära.
Det va bäst!


Sen försökte vi bara få tiden att gå, tittade lite på Amanda Jenssen och sen åkte vi hem
runt tolv. Va hemma straxt efter 2, däckade direkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0