090423

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg om min dag innan jag sätter igång att plugga till morgondagens kemi-prov.

Hemkunskap Hade teori, fick tbx min förra uppgift, fick A (Y) Sen gick jag och hade utvecklingssamtal som gick kanon =) Är jättenöjd.
Musik Lärde mig spela Knockin' on heavens door på gitarr och bas :) Är jättestolt nu :P
                           Lunch
Spanska
Översatte dom texter vi ska ha muntligt prov på om några veckor, gick väl bra.
Engelska Hade mitt muntliga prov, dom tyckte att det lät som om jag var från typ USA , och Mia och Sandra höll med ;) Kul att höra!
Extratimme Hade extramusik, det var svårt x) Iaf bas men jag lyckades tillslut :P

Har enmassa reklam som väntar på mig också, 16 blad! Men får mer pengar den här veckan så det är bara att bita ihop, sen vänder det. Enligt Anna iaf.

Så nu väntar skolböckerna på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0