Prao dag 10 , sista dagen :/

Försökte påbörja ett inlägg tidigare men blev avbruten så gör ett nytt försök.
Idag var sista praodagen, lite sorgligt men sista dagen var väldigt rolig. Emma va där idag. =) Efteråt fick vi en varsinn påse med "presenter" . Vi fick blomma, påskmust,en chokladask, en liten choklad, chips, tandborste och tandkräm . ;) Tackar!
Efter praon åkte jag hem med pappa och skivan hade inte kommit idag heller. Jag får snart en riktigt allvarligt utbrott! Jag vill ha den.
Gjorde sen klart reklamsorteringen och gick upp och mötte mamma. Nu går jag och jämför allt mellan Coop Konsum Saluhallen och Coop Konsum Krokek. Och mamma hörde också med Nic om extrajobb som plockare men man måste vara 15. :/ Jag HATAR att jag fyller så sent, men nästa år får vi hoppas på sommarjobb. =)
Snart ska jag äta , pomme och kött , och sen kolla på Så ska det låta och kanske Berg flyttar in .

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0