Skola och sen umgås med bästa Denice :)

Dagen va riktigt bra idag! :)

Först vare skola då 8.15-14.55.
Geografi först, jag och Malin fick beröm för våran skriva frågor-teknik ;) Och sen diskuterade och fundera vi riktigt mkt idag. Fast gud vad svårt det e att komma på "svåra utredande frågor".
Sen vare biologi, hade lite genomgång och diskuterade vid bordet om vad vi kommit fram till om grejjer vi ärvt från våra föräldrar.
Sen a-tid, jobbade med SO:n och diskuterade enmassa med Maria. Om jag fortsätter såhär kmr jag bli MVG-barn juh!
Matte, potenser och skit. Så himla tråkigt!
Lunch, fiskgratäng >_<
Engelska, fick böckerna först idag läste texten och gjorde lite i arbetsboken
Sist hade vi a-tid igen, elr först vare prisutdelning till dom som hittade flest lärare i fredags ;) sen jobbade jag med matte.

Efter skolan har jag vart me Denice tills nu, skulle träffa en kille Denice snackat me men det blev lite konstigt och vi fick jättedåligt samvete men iaf sen gick vi hem till mig och sen till Denice och gick runt hyttan. Hem till henne igen och spela lite kort, och tillslut så är jag nu hemma. Väntar på att maten ska bli klar. Imorn går vi 9-15 typ. Har svenska, biologi och klasstid imorn innan lunch och efter har vi musik och idrott och sen slutar vi. Ganska skönt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0