Dagen kortfattat

Vanligt skoldag idag.
Innebar teater impuls,kör och spanskaprov.


Hann bara börja med provet innan lektionen var
slut men ska fortsätta imorn. Och imorn har jag också
engelska- och religionsprov. Skjut mig!


Vid lunch åkte jag in till tandreglering. Hade tid vid
12.40, va klar vid 12.50 fast att de räknade med
att det skulle ta 50 minuter.


Flyt som jag hade var pappa påväg in till stan och skulle
äta på Donken så han hämtade upp mig och sen åkte
vi till hans jobb och åt.


Efter det åkte vi förbi Ahlsell och sen hem.


Försökte plugga lite, gick väl sådär.


Nu kom jag nyss hem från öppet hus på Mikael Elias.
Verkade va en toppenskola. Får se om jag kommer gå där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0