Sunday

Idag blev det att titta på Malin+alla andra
som hade julvandring i kyrkan.


Blev sen, så pinsamt. Jag brukar ju alltid
va i tid. När jag kom dit mötte jag Gustaf
och Kamilla som va utklädda och befann
sig utanför kyrkan.


Sen dax för vandringen. Imponerad över
allas skådespelarprestationer! x) Bästa
Malin va hantverkare. :)


Resten av dagen har ägnats åt att "Plugga".
Jag orkar inte>.< Tur att det bara är knappt
två veckor kvar innan jullov.


Ajuste, har världens träningsvärk i nacke
och rygg efter alldeles för mycket Wii-spelande
igår. Usch! Inge skönt!

Kommentarer
Postat av: malin

Jaa , det var roligt att du kom !



Fast Ingvar var skattskrivare :)

2009-12-06 @ 18:45:47
URL: http://maaalinsjorand.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar Malin: Haha, okej då. Men ändå ;)

2009-12-06 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0