Bra försäkringar gör livet lätt! x)

Pappa kom hem från ett litet tag och gick igenom posten. Vi hade fått ett brev från dom som reparerar min digitalkamera, det gick tyvärr inte att laga kameran (lyckades få sand i hela objektivet). Men försäkringen täcker det så jag får en NY! :) Det enda jag behöver betala är själva reparations-kostnaden på 200 kr.

Btw, jag har insett att min blogg är väldigt tråkig! Visst, det är mest för min egen skull jag skriver. Så att jag kan kolla tbx på vad som hänt i mitt liv. Men jag ska börja bli bättre på att uppdatera med tbx, musiktips eftersom jag tkr det är hur kul som helst att upptäcka ny musik så det finns säkert några likasinnade som vill få tips? Och kanske lite foton från systemkameran även om jag inte är så bra på att fotta än men man lär sig juh! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0