Skolan och frisören .

Idag var en riktigt rolig dag i skolan, vi hade temadag och jag valde matlagning. Vi var bara 6 st , Denice,Maja,Linn,Jag,Gustav och Coffa & Gunnar och Gunnar också men det var mest Kryger som var där. Först åkte vi till Konsum och handlade sen åkte vi tbx och bakade pizza. Gud vad roligt det var, innan vi gick in låtsades Gustav vara sur på David (Musikläraren) , kaninte förklara men sjukt roligt var det och sen lekte Coffa italiensk pizzabagare medans han stog och diskade. Hörde textraden " Åh sole mio" ett antal gånger.

Sen efter lunchen bakade vi piroger till dom andra i klasserna, Denice och mina blev väldigt misslyckade x) Elr iaf första plåten men sen gick det bättre. Efter det blev deet att gå hem och fixa lite med reklamen men var så trött så orkade inte göra allt. Det är 10 blad den här gången och det väger 100 kg, mår illa bara av att tänka på det. Men men det ska nog gå bra. 

Sen gick jag upp till Helena och klippte håret, klippte av typ 2 dm så allt det slitna försvann. Otroligt skönt men nu känns det som om håret är askort även fast det fortfarande är rätt långt. Efter det blev det att äta från Delfinen med pappa och kolla på Ghost Whisperer och nu sitter jag här och väntar på att mamma och matilda ska komma hem från Jill Johnsson-konserten.   

Kram till Elin, som troligtvis läser detta just nu. Och till Denice också <3 Ni är mina trognaste läsare. 

Kommentarer
Postat av: Denice

Jag är så nyfiken på hur ditt hår blev :).

Men det får jag vl se någon gång x)...om två vecker elr så...haha. x).

Kram på dig med <3

2009-03-20 @ 09:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0