Vandring och Indisk afton

Tänkte skriva om gårdagen som va väldigt rolig trots sprickan.

Iaf, ca 9:00 åkte vi från skolan till Åbo gamla skola. Där steg vi av och fick lite information och så.
Sen vare dax att gå, jag och Malin va duktiga och valde snabba gruppen. Det innebar ett snabbare
tempo plus att gå över ett berg vilket gjorde promenaden mer utmanande. Vi gick upp på berget som
va efter ca 3 km, och precis innan vi kom ner halkade jag på en sten och spräckte armbågen.
Grinade illa lite men tänkte inte mer på det utan fortsatte cirka 3 till fast då va gruppen mer utspridd
och jag gick nånstans i mitten pga armen.

Efter ett tag kom vi fram till ett mysigt ställe vid en sjö. Där satte vi oss och åt och väntade på den andra
gruppen. Då beslutade jag att jag skulle gå i långsammare gruppen så då vare bara att gå cirka 6 km till.
Stannade ganska många gånger på vägen, när vi hade ca 3 km kvar stannade vi och fikade och fick
då reda på att snabba gruppen va framme. Lagom glad över att ha en fjärdedel kvar men det va bara
att gå. Vi kom iallafall fram till statiol-macken vid 13.20 typ. Fick vänta på bussen i 40 minuter men sen
kom vi hem till slut.

Gick hem och sen vare dax att gå ner till Orrekulla. Där va vi ett tag och sen åkte vi in till Eneby.
Det va askul, spelade biljard,åt indisk mat och provade roliga kläder och sen fick vi prova på hur
kulturkrockar kan bli. Vi skulle va olika kulturer och min grupp gillade alkohol,miljön,fest och musik typ.
Blev ju lite speciellt att komma till en grupp nykterister. ;) Iaf , toppenkväll och sen hade vi allsång i
minibussen påväg hem. Me like! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha , pucko som nt sa nästan något att du hade ont :P



- Kan det vara nått allvarligt ?

- nehe dåå.



Hahah , Hoppas det blir betträ!!<3

2009-10-21 @ 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0