Klippa och klistra

Jag har varit sjukt duktig idag. Jag har
klippt och klistrat som en dåre idag till
hemkunskaps-arbetet.


Blivit klar med nästan hela köket.
Har bara sjukt mycket kvar. Ska göra
litegrann ikväll medans jag tittar på tv
också.


Igår var jag på bio med lillasyster.
Vi såg Avatar. Andra gången för mig
och den var fortfarande lika hemsk.


Det höll dock på att inte bli nån bio
eftersom jag tittat fel i busstidstabellen
och insåg det 15 minuter innan bussen
gick men pappa skjutsade oss så det löste sig.
(:


Kommentarer
Postat av: Bellezza

Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-24 @ 21:08:50
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0