Konstig dag

Idag gjorde jag gymnasievalen
och jag har lovat mig själv att inte
ändra ordningen.
Så det är blir mina första val:


1. Samhäll - Mikael Elias Teoretiska Gymnasium
2. Naturhumanistiskt program - Naturhumanistiska gymnasiet
3. Natur -Mikael Elias Teoretiska Gymnasium
4. Samhäll/omvårdnad - Ebersteinska gymnasiet


Dagen har vart riktigt konstig.
Började med att jag ramlade när jag va ute
med Jocke imorse och knäckte till ryggen.
Har ont i halva kroppen nu.


Har vart helt flum idag också, jag längtar nästan
till skolan börjar så man får gå tillbaks till det normala.


Nu ikväll tittade vi på Role Models, riktigt bra film
faktiskt. Till filmen blev det Pringles Sour cream.
Älskar dom, dom smakar utomlands <3


Kommentarer
Postat av: simon

Jag har också METG som första hands val.

2010-01-08 @ 00:51:32
URL: http://forattfatidenattga.blogg.se/
Postat av: Malin Sjörand





Det är bra Amanda! Låter skit bra .



Smakar utomlands? xD

2010-01-08 @ 16:13:50
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0