Tillbaka in i helvetet

Fast de två senaste skoldagarna har faktiskt varit relativt smärtfria.


I måndags hade jag mitt livs sista hemkunskapslektion. Är inte
det sorgligt?


Igår var det första idrotten, vi körde lekar och det var faktiskt
roligt för en gångs skull. Ingen som kommenterade vad andra
gjorde eller nåt. Bara glada miner!


Idag blir det enmassa jobbiga och tråkiga lektioner. Bara
teoretiska ämnen. Fast Maria är inte där på sista lektionen som
är matte så vi får en uppgift att göra hemma eller i skolan.


Jag tänker gå hem, då kan jag ta det lite lugnt eftersom vi ska
till Kvillinge och göra nåt (jag känner mig nt så insatt just nu)
så jag vill inte va helt slut då.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-13 @ 07:43:44
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag trodde du hatade Hemkunskap xD?

2010-01-15 @ 21:46:59
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0