Hellouu!

Ville bara säga till dig Denice att det är jättekul att du har börjat börjat blogga. Och om du nu läser detta så är du väl min enda läsare. x )

Idag har det inte hänt ett skit. Mamma och Pappa åkte och spelade golf men eftersom jag åkt på en dunder-förkylning som alla andra från vårt resesällskap så hade jag ingen ork att hänga med. Mår dock bättre nu så kan gå till skolan. =)

Btw, en av våra nymfparakiter Hugo-Lina har dött. ;/ Matilda gick ner i källaren och då låg hon död där. Aja sånt händer.

Imorn är första normala dan i skolan. Börjar 9 och går till 15.05 tror jag.

Sitter och gör en lista på låtar som påminner mig om dom två bästa veckorna i mitt liv (cypern) just nu så tänkte dela med mig av den senare.

Kommentarer
Postat av: Angelica Kullberg

hej hej x)

2008-08-25 @ 16:45:14
Postat av: denice

tack! men jag är nog absolut inte enda läsare!

hoppas du blir bättre kramar denice

2008-09-20 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0