Utkast: Har inte ...

Har inte skrivit på jättelänge men har vart på konfirmationsläger och massa annat så har inte orkat elr hunnit.
Men här kommer iaf en liten sammanfattning av resan.

Tisdag Tåg tåget från krokek till Norrköping sen från Norrköping till Lund där vi tog ett pågatåg vidare till Burlöv där vi bodde. Vi lämnade väskorna vid församlingshemmet och skyndade sedan bort till Burlöv Center där vi åt pizza. Jag var en av dom sista att få min så jag fick stressa som fan. Sen gick vi bort till stationen där vi tog ett tåg till malmö och sen åkte vi vidare till Köpenhamn.

Där besökte vi svenska kyrkan. Vi fikade och en präst pratade lite om vad dom gör och så. Det var lite kul att komma dit för mina föräldrar gifte sig där för 6 år sedan.
Sen gick vi och kollade på Lille Havsfraun elr vad den heter. Sen vidare förbi slottet men vakterna var inte ute :/ Vi gick också förbi hotellet vi bodde på 2002. Vi gick sen till Ströget där vi fick egentid, jag linda denice och lollo gick tsm och vi hann va med om ganska mkt. x) Vi åkte sen tbx till Burlöv.

Onsdag
Vi åkte in till Malmö där vi besökte två ascoola kyrkor, S:t Pauli och S:t Petri. Sen gick vi till Mc Donalds och åt. Sen tog vi bussen till typ Rosengård där vi besökte en moské. Först var det en man som berättade om islam och sånt sen fick vi vara med på en gudstjänst.
Sen gick vi till Rosengård där vi besökte Tegelhuset som är en fritidsgård. Först snackade två stycken ledare sen fick vi träffa Dallas. Han var ascool, och Ludde och Bella boxades. ;P Sen gick vi till Zlatan Court där Ida blev äggad. :P

Sen gick vi egentid i Malmö. Vi gick in i nåt som hette Triangeln och när vi skulle ut visste vi inte vilket håll vi skulle gå åt. Men som räddare i nöden kom Erica, Lollo och Lollos faster så hon visade vilket håll vi skulle gå åt. Men vi hittade inte iaf så vi fick ringa Kamilla. Men vi kom fram tillslut.

När vi kom tbx till Burlöv hade några av församlingens ungdomar kommit dit och vi åt, tittade på film och körde en lek. Sen runt halv 12 på kvällen asså hade vi kvällsmässa så då fick vi gena till kyrkan över kyrkogården som många andra ggr när det var mörkt. Så himla äckligt. Usch !!!
Sen hade vi iaf mässan och vi fick ta emot nattvarden, fortfarande lika äckligt. Sen gick vi tbx och la oss.

Torsdag
Idag var vi kvar i Burlöv hela förmiddagen och packade iordning våra saker. Sen åkte vi till Lund och besökte Lunds domkyrka. Sen fick vi en timmes egentid. Sen åkte vi hem och tågresan till Norrköping var bästa nånsin.
Jag gick och satte mig hos Lollo, Linda och Malin efter ett tag för att jag var så uttråkad. Vilket passade bra för mannen som satt vid dom flyttade på sig för att det var så högljutt. Bredvid satt 3 st frå

Kommentarer
Postat av: Denice

hah, det var kul =)

2008-11-16 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0