Mitterminskonferans

Hejsan!

Skoldagen har vart rätt soft idag. Hade först syslöjd och bild sen lunch. Sen hade vi spanska och jag kommer inte få betygsvarning. =) Inte för att jag trott det då men ändå.

Sen vare engelska men vi hade Sandra för Mia är i spanien. Jag gillar henne inte men det är väl bara att stå ut.

Sen hade vi SO-prov, var asnervös men det gick bra. Kunde svara på alla överbetygsfrågorna så jag hoppas på VG.

Lärarna har mitterminskonferans idag så då ska dom typ bestämma vilka som dom ska ge betygsvarningar åt. Är inte ett dugg orolig men det är ändå läskigt.

Menmen, ska fortsätta kolla på Top Model 6 och sen Extreme home makeover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0