090421

Kom hem från skolan för ett tag sen, kommer plugga väldigt mkt den här eftermiddagen pga av engelska-tal, kemiprov och namngeografi-prov.

Men för att sammanfatta min dag;
Matte Finns väl inte så mkt att skriva förutom att det gick bra. ;)
Idrott Körde badminton och höjdhopp, väldigt roligt faktiskt =)
Engelska Var rädd att jag skulle behöva göra mitt tal idag men fick inte det, men det var väl både på gott och ont. Nu får jag extra tid att öva men vill ju få det överstökat.
SO Fortsatte plugga till namngeografi-provet, det är så otroligt tråkigt men vi satt i grupprum så vi kunde snacka.
Lunch Fiskgratäng så för min del fick det bli en baguette. Det var längesen så fick unna mig det.
Livskunskap Såg en livet-film och livscykeln typ . Asså vad man äter och typ djur äter djur om ni fattar asså räv äter höna, människa dödar räv och så vidare.
Svenska Hade grammatik, satsdelar. >_< Jag är så otroligt dålig på det.
Spanska Fick reda på att vi har muntligt test om några veckor, att återberätta en text. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0