090425

Hann nt skriva igår eftersom det var skola,sen reklam-sortering och sen åkte vi till familjen Lahti.
Men iaf, tänkte skriva om min dag nu istället;

Skolan
På fredagar händer inte så mkt, vi hade kemi-prov som gick sådär. Det var med frågor som hon nt ens sagt att vi skulle kunna så det var lite frustrerande men tror att jag gjorde ett bra jobb iaf. Sen hade vi svenska sist på dagen, vi fick börja läsa Herr Arnes penningar . Det var jobbigt med gammelsvenskan i början men nu ändrar man nästan orden själv.

När jag kom hem sorterade jag reklamen, hann bara göra 80 av 260 så jag har mkt jobb framför mig idag.
Sen åkte vi till Carola och Josefine och åt. Det var jättemysigt när det bara var vi tjejer och vi hade det jättetrevligt.

Idag
Ska jag sorterade så mkt jag hinner nu på morgonen och sen ska vi åka in till stan, elr det blir Ingelsta men får va glad för det ;) Sen på kvällen kommer Carola, Josefine och Christoffer hit och äter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0