Tjejkväll

Var på maxihuset idag och fick med mig en hel del hem faktiskt.

Röda tygskor från Stadium.(sånna som alla andra har ;P)
Linne från Cubus
Svart- och vitranding t-shirt från Gina Tricot
Om jag kunde drömma, boken asså. var tvungen att köpa den för att jag har andra och tredje boken.

Och sen så köpte jag och min syster en lite hamster. Hon heter Hannah och är mörk och ljusgrå. Fråga mig inte vf men min mamma har tjatat på mig att köpa en. När jag ville ha en hamster för ett halvår sen vägrade dom totalt! x)
Har slösat enmassa pengar idag och fick nästan ångest påväg hem men kom på att jag har fått pengar av farmor och farfar också i påskpresent.

Nu på kvällen hade vi tjejkväll. Förutom Carola och Josefine så var Carola och Erika här. Vi köpte pizza och hade mysigt. Men nu ska jag kolla bloglovin och sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu, vad roligt :). Jag läääängtar tills jag får min lön x).

Vad kul att det vart en hamster iallafall ;D.

Kraaam ;)<3<3

2009-04-26 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0