090823

Vet nt riktigt vad jag ska skriva om men kände att jag vill skriva. ;)

Idag har jag delat ut reklam >_< Asvarmt vare men idag tog jag faktiskt med mig nåt att dricka. Applåder till mig!
Men efter det har jag nt gjort ett skit typ, bara suttit vid datan och lyssnat på musik.

Jag och Elin kom fram till att det har varit väldigt många mord på ungdomar nu i sommar, det är hemskt. Och att alla bra människor dör... Jag är ofta rädd att jag nt ska få hinna bli vuxen elr att jag ska förlora någon jag älskar och jag känner att jag måste börja leva mitt liv men det är svårt om rädslan håller en tillbaka.

Innan det blir för hemskt så btw, ska till mormor idag och äta. Typ kött och potatis = Yum!

Och imorn äre skola igen. Börjar 9 och har engelska direkt, ska snacka me Violetta enskilt som typ halva gruppen redan hunnit gjort. Lutar mot att jag väljer att prata om musik. Fast det känns lite onödigt eftersom jag känner att jag vill byta tillbaks till min förra grupp. Passar nt in här, har klurat ut några riktigt bra argument så att jag ska få byta tbx. hoppas det funkar. Sen matte, sen tror jag vi har kemi elr teknik och sen tvärtom efter lunchen och sen spanska. Rolig dag! >_< Men efter skolan äre möte på Orrekulla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0