090826

Några av er som läser vet troligen vad som hänt och det är så jävla jobbigt men jag är inte redo att skriva om det. Får se om man gör det senare.

Iaf skolan igår va helt okej. Lektionerna gick snabbt  och va ganska roliga faktiskt.
Spanska Men den blev inställd för Violetta va nt där så vi hade sovmorgon till 9:10.
Biologi Vi pratade om genetik och sånt men kom nt riktigt igång på riktigt.
Svenska Gjorde en tanke-karta om John Steinbeck och pratade lite om honom.
Geografi Herregud, vi hade ett läxförhör och jag hade glömt bort allt jag läst så jag fick
chansa på väldigt många frågor. Pelle, haru hört talats om en mjukstart? Iaf, vi delade
in oss i par, det blev jag och Malin :), och vi ska skriva typ frågor om texten.
Lunch Läste precis i tidningen att skolorna får slänga iväg enmassa mat, äre konstigt eller ?
Idrott Thomas va ledig så vi hade en tjej som jobbar i 5:an, vi spelade brännboll. INTE min
starka sida. Men vi spelade killar vs. tjejer , det gillar vi även om vi fick storstryk.
Klasstid Snackade lite om praon vi har v.42-43. Sen fick vi använda resten av tiden som
a-tid.
Svenska igen ;) Vi gick igenom lite mer om John, sen snackade Ingela om Möss och människor ,
som vi ska börja läsa och hon läste högt första kapitlet. Mina tankar flyger alltid iväg till nåt helt
annat när hon gör det. Venne vf, men kan komma på att jag nt har en aning om vad som hänt
dom två senaste sidorna.

Sen gick jag hem och vid 5 åkte vi till golfbanan och spelade 9 hål medans min syrra tränade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0