I think I'm fallin for you <3

Allt raderades :@

Har insett att min blogg e väldigt tråkig, fattar ibland nt varför jag har kvar den. Men det kanske e kul att gå tillbaks om några år och se vad man gjort.

Dagen har vart SEG, sorterat en himla massa reklam och nästan brutit ihop eftersom det tog så lång tid. + att jag nt mått så bra, känns som om jag ska bli sjuk. Det är det sista jag behöver just nu, det är konfirmandledarmöte på måndag efter skolan och jag vill absolut inte missa det. Ska bli kul att komma tillbaks till Orrekulla, det känns som mitt andra hem men jag har nt vart där sen juni då sista SKU va. Ska bli kul att möta alla igen, ok Ingvar och Kamilla. Känns som alla försvunnit. Gustaf den dissern flyttade juh till Sigtuna och varken Göran elr Kjell e kvar tror jag men det blir nog bra ändå. Dock vet jag nt hur det ska gå med alla dryga konfirmander. 1995 måste va det år som flest dryga fjortisar föddes >_< 
 
Men det blir nog bra.

vet nt riktigt vad jag ska skriva, kan dela med mig av lite bilder jag fick av Denice igår. Dom väcker endel minnen till liv även om det bara gått ett år sen dom tidigaste bilderna.

Btw, dom här två låtarna är UNDERBARA <3

Lucky-Jason Mraz och Colbie Caillat Fallin' for you - Colbie Caillat

Kommentarer
Postat av: Denice

Din blogg är nt tråkig :o.

2009-08-27 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0