måndag

Varför ska skolan kännas så meninglös för? Jag brukade tycka att skolan va kul men jag tror att jag börjar bli lite skoltrött nu. Men det e bara att kämpa för snart blire gymnaiset. Just nu lutar det mot typ samhäll av nåt slag. Kanske samhäll-natur elr samhäll-media. Det e s läskigt för tänk om det blir helt fel val, om man nt trivs på skolan elr me klassen. Uuh! Aja det är ett halvår kvar så jag kan nog ta det lite lugnt iaf just nu.

Idag har vi enmassa tråkiga lektioner. Engelska,matte,lååång teknik, lunch lååång kemi och spanska. Men man måste ta sig igenom dom lektionerna också.

Nu måste jag göra mig iordning för snart kommer Dice hit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0