Torsdag

Dagen va väl rätt bra.


Fick reda på en heldel betyg. Geografi,Kemi,Biologi och Historia.
Starka VG:n i allt så lite irriterade men har mkt stor chans
att höja alla betyg till sommaren. Extra irriterande va Historian
där jag fick MVG på uppsatsen. Men men.


Fick tbx gårdagens matteprov också, och på något mycket
lustigt sätt fick jag VG. :O


Efter skolan gick jag hem och vid halv 5 vare dags för
rep med kören inför Julshow. Vi va väl sådär knappt
hälften på plats då resten va "tvungna" att åka in till stan
och så.


Det lät förjävligt för ingen vågade ta i... :/
Men det blir nog bättre förhoppningsvis.


Nu ska jag möta upp min mor som slutar jobba när
som helst. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0