Måndag

Jag uppdaterar inte särskilt mycket just nu av olika anledningar. Men får min nya dator i slutet av veckan så då kmr jag uppdatera mer. Om internet funkar som det inte gör så bra just nu, pga snön tror jag.

En annan anledning är att jag just nu slösar bort slutet av lovet med att se American Idol-repriser hela dagarna. Måste ju eftersom att David Archuleta är med. Jag är helt BEROENDE av honom. x)

Ikväll är det 2 bra serier på tv. Båda på TV400. Först 90210 och efter det The secret life of the american teenager.

Imorn äre levande julkrubba i djurparken, liksom jippie! Det är typ 14 minusgrader liksom jippie igen. Men det är obligatoriskt så vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0