090723

Jag har inte gjort ett skit dom senaste dagarna så har inget att uppdatera om. Men från nästa vecka har pappa semester så då kanske det händer mer. Vi ska bl.a. ta med John ut till Skamby(Pay-and-play bana utanför Norrköping) och spela lite golf så det ska bli kul. Även om jag inte är ett stort fan av den banan, spelade tävling där en gång. Ville egentligen inte tävla plus att mina handleder ville döda mig eller nåt. Men en av killarna jag spelade med va ganska söt ;) Nae skojja bara.

Btw, ni borde kolla in Daniel Archuleta, David's lillebror som e likagammal som mig(y), på youtube. Han sjunger också och skriver endel egna låtar. Ville bara passa på och göra lite reklam ;) ni hittar honom här. Det är lite roligt för han ser faktiskt ut att vara äldre än David även om det skiljer fyra år. Sorry David!

Och sen kan jag inte fatta att jag glömt att tipsa om denna underbara låt:
Härliga Honor Society som e förband till JB på deras turné.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0