090607

Idag har jag delat ut reklam i mitt distrikt, sista gången. Så jävla skönt, dom kan bara ta och köra upp det där jävla distriktet nånstans. Är så himla trött på det.
Annars har jag inte gjort så mkt idag, mest typ fastnat framför datorn och enmassa meningslösa spel. Är så sjukt sugen på att spela the sims 2 men min syster dator kraschar hela tiden. Skulle heller inte ha nåt emot ett the sims 3 men det skulle ju funka ännu sämre så vi får väl samla ihop till en bättre dator först.

Nu kollar jag på Gossip Girl, sista avsnittet. Dom tar studenten och håller på att ta reda på vem Gossip Girl är. Hoppas dom får reda på det, är nyfiken juh!


Kommentarer
Postat av: Elin

Heej:)

Va kul du skriver, det det med distriktet var ju en baggis^^

kram<3





haru märkt att ja blivit "bättre" på att kommentera?;)

2009-06-08 @ 20:46:34
URL: http://entjejisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0