090608

Sitter framför tv:n och käkar glass.Jag är största svullot. Ska snart skriva klart min recenssion om I am Sam. Sen blire SKU, kommer bli kul känner jag. Saknar verkligen konfirmationen asmkt.

Skolan
Först klasstid och sen . . .
NO: Diskuterade bara.
SO:
Tittade klart på The Pianist. Den är hemskt, handlar om pianisten Szpillman som är den enda som överlever i Warzawa. Visste inte det innan men det här är på riktigt, asså pianisten det är klart jag vet att andra världskriget är på riktigt. Han dog 2000 vid 88(?) års ålder.
Lunch
Matte
Körde mormorsleken, haha vi kan verkligen inte göra det seriöst.
SO: Vi kollade på början av The Pianist eftersom vi inte hade nåt annat att göra.

Aja, nu ska jag skriva och lyssna på musik. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0