090610

Grattis Eia på 15-årsdagen :D<3

Idag hände nt så mkt i skolan så orkade inte skriva nåt efter men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite.
I skolan städade vi hela förmiddagen och sen kollade vi på Wallander:Steget Efter . Brukar inte gillar Wallander-filmer men denna va riktigt bra.

Men iaf, loggade in på Facebook förut och läste ett inlägg från en kompis till en familj vi umgås med. Han bor på Cypern och är barndomsvän med pappan i familjen. Iaf, han bad om hjälp till sina vänner för han misstänker att hans ex-fru kidnappat hans son för han har inte sett honom sen förra lördagen. Dom har haft en vårdnadstvist väldigt länge så han var väl inte direkt förvånad. Men usch, hur kan hon göra så?! Blir så jävla sur, polisen letar efter honom just nu och jag hoppas verkligen att dom hittar honom och att Andros får vårdnaden om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0