Midsommarafton

Idag har jag haft full upp men fann äntligen en lucka. Har sorterat enmassa reklam idag, har ju matildas distrikt också den här veckan för hon är redan på Tjörn så det blir ungefär 500 set att blada. Sen kom farmor och farfar ut och fikade, fick kort från konfirmationen. :) Och så har jag delat ut reklam till ca 100 hus fast att man egentligen inte får men jag bryr mig inte.

Hade tänkt skriva om resan och lägga ut bilder men kommer nog inte hinna göra det innan Tjörn men gör det såfort jag får tid efteråt. Ska bli jättekul att åka till Tjörn, vi ska bl.a. åka till Liseberg igen, jag ska tänka på er när jag åker Flumeride, bebis-båtarna och allt ;) Och så ska jag, Carola och Christoffer åka och shoppa i Ullared.

Kommer ha med mig datorn men det finns inget internet där , men skriver blogginlägg och publicerar efteråt för Denice och Elins skull eftersom dom är dom enda som läser typ :P

Ikväll blire att fira midsommar med mammas f.d. jobbarkompis och hennes familj. Ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0