090505

Har nyss kommit hem från skolan, det var en bra och rolig dag idag. =)
Matte Jobbade på som vanligt, finns typ aldrig nåt att skriva om matten.
Idrott Körde enmassa lekar där man skulle springa och såklart lyckades jag typ sträcka höften elr nåt så nu känns det som om jag går som en stelopererad pensionär. Och imorn har vi Coopers så det var ju nt särskilt passande. Får ta igen det nån annan gång för jag vill kunna ge 100%
Engelska Mia va sjuk så vi hade David, vilket betydde att vi slapp provet men det blir imorn istället.
Geografi Gunnar va med 8C i stan så vi hade Ingela. Det var rätt roligt, tillslut var vi bara 6 st kvar inne i klassrummet och vi satt och snackade om Göteborg hela lektionen. Och så skulle Ingela kopiera ett häfte men hon fick bara med framsidorna på varje papper så hon va tvungen att gå tillbaks och kopiera baksidorna också och då kom dom i bakochfram. Så att första baksidan kom längst bak. x) Hon skrattade så hon nästan grät, jag gillar henne ;)
Lunch Ingen hit, längtar till fredag då det är pannkakor.
Livskunskap Jobbade med biologin, det gick nt så bra.
Svenska Fick tbx arbetet om Selma Lagerlöf, fick VG! :) Sen pratade vi om satsdelar IGEN! Jag börjar bli trött på dom.
Spanska Hade spanska med Mias grupp och det slutade såklart med att vi disskuterade vilken grupp som är bäst. Alla vet ju svaret men mkt sämre är vi faktiskt inte.

Nu ska jag äta lite och sen plugga till engelskan + musikhistorian vi har på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heej:)

ni verkar ju ha superhärliga lärare;)

våra e dryga o tråkiga.

Vi snackar oxå om satsdelar nu. Räcker det inte om man kan alla ordklasser lixom ?:P

<3

2009-05-05 @ 20:33:26
URL: http://entjejisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0