090517

Har jobbat idag, jobbigt eftersom det var varmt men jag fick lite färg iaf. Solade ännu mer när jag kom hem, så himla skönt men min kära syster gick mig på nerverna.

Sitter och kollar på Gossip Girl just nu, och innan på OTH. Vårens sista avsnitt, det är riktigt taskigt att avsluta när det är 5 avsnitt kvar av säsongen!! ;)
Är lite orolig inför nästa säsong, Hilarie och Chad har ju hoppat av så det kmr säkerligen nt va samma nivå men får hoppas på det bästa.
Imorn äre skola igen, sen konfirmation och kanske SKU. Skulle behöva plugga men man måste väl göra nåt annat ibland + att vi tränar inför konfirmationen. Och på onsdag börjar lägret på djurparken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägret kommer nog bli jätte kul :D<3<3

2009-05-17 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0