090531 - morsdag !

Grattis mamma ! <3

Idag hare blivit att pressa endel, elr tills jag gick in och fastnade i Så länge vi båda andas . Läste ut hela även om jag inte riktigt vågade för jag va rädd att den skulle sluta olyckligt. Nu äre bara att vänta till i november då, då New Moon börjar visas på bio.

Nu ska jag svalka av mig lite och plugga hemkunskap, måste göra klart några uppgifter om konsumentkunskap tråkigaste nånsin >_< Men dom sätter betygen på torsdag så måste va klar med den typ snart. Och så har vi kartkunskaps-prov imorn, visserligen så är det nog inget svårt prov men har tappat motivationen att plugga totalt. Hoppas den kommer tbx snart för vill klara provet.
Och btw, ikväll blire middag hos familjen Lahti. Grillat tror jag :) Yummie!

Kommentarer
Postat av: Denice :)

Fiin bild :).

2009-06-01 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0