Lägret Del 1/4

Kommer skriva om lägret och konfirmationen i två delar eftersom jag inte orkar skriva allt på samma gång.
Här kommer första dagen, onsdagen.

Onsdag
Först var det skola, fick sluta 50 minuter tidigare och då fick vi skjuts till konsum av Lollos mamma, köpte godis och så. Sen blev det att åka hem och packa klart det sista. Hade lite smått panik, kunde leta som en idiot efter kameran och så hade jag den i fickan men fick med mig allt till slut.
Sen skjutsade mamma mig till Forskning- och utbildningscentrum, där vi bodde. Var jättemysigt med ett stort sällskapsrum och en liten biosalong. Vi fixade iordning i vårat rum, det va jag, Denice och Lollo till en början men sen fylldes det på.
Sen bakade vi pizza som blev sjukt stora, orkade inte ens äta hälften. Sen blev det att ta det lugnt ett tag. Efter det blev det att gå till sjukt vackra kolmårdskyrkan och ha gudstjänst. Och sen tillbaka och sova.

Blev inte så intressant för det hände nt så mkt första dagen men ska skriva om dom andra sen.
Vårat rum, noshörningen.Lollo bakar pizza.Min pizza (y)Kolmårdskyrkan. Det är så vackert med korset och att man ser ut över Norrköping

Kommentarer
Postat av: Denice :)

Kolmårdskyrkan är så sjukt fiiin asså :)

Kul, var de :)

2009-05-23 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0