Hemma för duschning

Nu är sista skoljoggen avklarad! Känns underbart, jag sprang me malin på typ 39 minuer ;) Elr vi powerwalkade och joggade lite åt gången. E ändå nöjd me tiden då jag har sjukt ont i magen och ingen kondis :P

Iaf, eftersom jag hade två timmar och så ihjäl och ingen handduk fick jag tillåtelse att gå hem och duscha så nu sitter jag här och lyssnar på Champions of rock-skivan. Den funkar alltid! Och sen åkte Champions of rock-tröjan på också. Den behöver en ny autograf, kmr bli pinsamt i oktober och bah "Kan du signera min tröja, IGEN?!?"
Men det va ju Peter som sa det så ;)

Iaf, nu ska jag ta en macka och ett glas oboy och sen får jag skjuts tbx till skolan där vi ska ha klasstid och sen prisutdelning, så slutar runt två? nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0