Igång me kyrkan igen :)

Jag har just kommit på att det nt går så bra att göra svenska-läxa samtidigt som man chattar me underbara människor på MSN. ;O

Iaf, skolan idag va väl typ ganska kul faktiskt. Gjorde förhör på engelskan, gick nog ganska bra sen hade vi lärarlös lektion i matte. Lyssnade på skivan från musiken och jag jobbade typ sjukt bra. Och sen gick vi på
promenad på tekniken och kollade på hus i området kring skolan. xd Undra va folk tänkte när 20 pers stod
och kollade på deras hus.

Lunch
Sen hade vi kemi, och jag fattar nt nånting om joner :S
Och sist spanska, fick tillbaks mitt prov. VG (Y)

Efter skolan gick jag och Malin till Orrekulla. Där gjorde vi faktiskt typ klart sista frågan i geografin och sen vare
konfa. Vi körde lite lära känna/namnlekar och sen hade vi lite kul när konfirmanderna körde andra lekar. x)

Sen vare typ SKU, planerade inför året och käkade glass. Yum!

Och nu skaj ag typ göra lite svenska om jag orkar och sen ska jag sova x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0