STRESS!

Jag börjar få lite panik. Vi har bara gått i skolan i några veckor men det är redan enmassa prov,inlämningar osv.

Nästa vecka har jag prov i engelska, geografi,biologi och spanska. Spanskan kan vi dock skjuta upp eftersom vi bestämmer lite själva över tempot och så.

Imorn ska vi va klara med en planering inför tre idrottslektioner. Jag och Lollo ska styrketräna! :D
Sen har jag glos/fras-prov nån gång. Skulle gjort det idag men gick hem från skolan pga huvudvärk.

Nu kom jag av mig, imorn ska vi iallafall få gymnasiekatalogen och få lite info inför valet av Stefan.

Ännu mer press, jag vet vad jag vill gå och tror inte man behöver såå mkt poäng för den linjen men jag vill ju inte sänka mig nu. Tvärtom så vill jag ju höja betygen.

Orkar inte skriva mer nu >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0