Confused


Seg uppdatering, as usual.
Men det finns nt mkt att skriva om just nu.


Imorgon är det den 7:e Januari vilket
innebär att gymnasieintagningen öppnar.


Jag är otroligt förvirrad, jag har ingen aning
om vad jag ska välja. Elr jo det har jag, det
blir antingen samhäll på mikael elias
eller naturhumanistiskt på naturhumanistiska.


Men hur ska jag veta vad som är rätt?
Det går bara inte. Båda har enmassa +
men även en del -. Det är jättejämt mellan
skolorna. Jag önskar att man kunde mixa
dom så man får den perfekta utbildningen.


Tyvärr går ju inte det då...
Så , vad ska jag välja???

Mikael Elias eller Naturhumanistiska?
Naturhumanistiska eller Mikael Elias?

Kommentarer
Postat av: Malin Sjörand





Enligt mig så tycker jag att du ska ta Mikael Elias .. Det låter bra och det verkar bra med en liten skola , då som du säger syns man mer .. Och eftersom det är en liten skola så kanske det blir svårt att komma in , då är väl det ingen förlust om du inte kommer in i de andra valet ? Men lycka till Amanda .. Jag tycker synd om dem som har det så jobbigt :/

2010-01-06 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0